in_fairy

Ще си помечтая малко. Слушайки една стара песен на Д2. А може и да сънувам гората.

Сутринта ми почна скандално рано. Едно малко човече скочи върху мен. Обичам го ,но това си беше огромно престъпление спрямо моя организъм. През нощта поне два пъти бях нападната по същият начин.

Неделя сутрин 06:00 – кошмар. След безуспешните опити да постигна мир за още поне 1 час се предадох. Отидох в кухнята да се успокоя с месеното на хлебчета, бях последвана, дърпана за крачола и за каквото ме докопаха. Използва дори стол за да скочи от подходящата височина върху мен. Бях спасена от баба му. Въпреки досадното съжителство с бабата, понякога се откриват и ползи от това.

До към 10:00 на вън беше толкова тъмно, че сърцето ми продължаваше да плаче за леглото. Точно когато слънцето проби малко облаците бях спасена и оставен с музиката и лаптопа. Таз затова си изливам душата тук.

Липсва ми гората. Тихата самотна гора. Като дете често беряхме гъби сърнели със семейството ми. За поне 2- 3 часа обиколки не срещахме никаква следа от човешко присъствие въпреки ,че бяхме не далеч от родното село на дядо ми. Намерих си истински еленски рога ,гущери скачаха в краката ни. Чувахме грухтенето на глиган.

Сега опитите ми с разходки на Витоша ,Рилските езера ,Боровец не са толкова зареждащи за мен. На всякъде се срещат досадно много хора, боклуци и всякакви следи от човешко присъствие. Опитах се един път и да се разходя в онази гора , в която като дете беряхме гъби. Дори взех 6- месечното бебе с нас и се върнах на бегом обратно в селото. Гората беше превзета от досадни малки мухи. Много мухи и на всякъде ,ние постоянно трябваше да махаме с ръце пред главата си а аз и пред бебето, защото не можеше да се защитава само.

След ,като така упорито мечтая съм сигурна, че в близките години отново ще открия спокойствието на природата и ще намеря нашето семейно местенце където ще и се радваме.

Вашият коментар

